UPDATE: Audiențe și Program de lucru

UPDATE: Audiențe și Program de lucru

Programul de AUDIENȚE al Direcției este în fiecare zi de Luni, în intervalul orar 10:00-12:00.

Pentru înscrierea în audiență trebuie să depuneți o solicitare exclusiv ONLINE.

Înscrierile în audiență se fac prin REGISTRATURA ONLINE 

Data și ora audienței se va stabili ulterior, conform procedurilor privind organizarea audiențelor la nivelul instituției, valabile înainte de instituirea stării de urgență. Audiențele programate se vor desfășura exclusiv online prin intermediul aplicației de videoconferință Zoom. Aceasta poate fi utilizată de pe computer, telefon sau tabletă, fiind disponibilă gratuit. 

În cazul în care solicitantul nu este de acord ca audiența să se desfășoare prin intermediul aplicației Zoom, aceasta nu va putea fi susținută.

PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL

  • REGISTRATURĂ

Pentru confortul Dumneavoastra, în cadrul Direcției Mobilitate Urbană Sector 4, functioneaza 24/7 REGISTRATURA ONLINE, unde se înregistrează automat toate solicitările și sunt preluate de către un reprezentant al Direcției, iar comunicarea se face facil și rapid prin e-mail.

  • BIROU ASISTENȚĂ

La sediul Direcției Mobilitate Urbană Sector 4 funcționează Biroul de Asistență comun al Direcției Mobilitate Urbană Sector 4 (platforma parcări) – Direcția Generală Taxe și Impozite Locale Sector 4 (Registratura Online) – Programări Evidența Persoanei, astfel:

Luni – Vineri

– între orele 10:00-13:00 și 15:00-17:00
– între orele 13:00-15:00, prelucrarea documentelor (nu se lucrează cu publicul)

Biroul de Asistență este destinat DOAR cetățenilor care nu dețin mijloacele tehnice necesare accesării platformei on-line sau care întâmpină dificultăți pe parcursul procesului de transmitere electronică a solicitărilor, îndeosebi persoane vârstnice, transmiterea se va efectua tot prin intermediul platformei on-line, la sediul Direcției Mobilitate Urbană Sector 4, cu sprijinul reprezentanților instituției.