Audiențe și Program de lucru

Audiențe și Program de lucru

Programul de AUDIENȚE al Direcției este în fiecare zi de Luni, în intervalul orar 10:00-12:00.

Pentru înscrierea în audiență trebuie să depuneți o solicitare exclusiv ONLINE.

Înscrierile în audiență se fac prin REGISTRATURA ONLINE 

Data și ora audienței se va stabili ulterior, conform procedurilor privind organizarea audiențelor la nivelul instituției, valabile înainte de instituirea stării de urgență. Audiențele programate se vor desfășura exclusiv online prin intermediul aplicației de videoconferință Zoom. Aceasta poate fi utilizată de pe computer, telefon sau tabletă, fiind disponibilă gratuit. 

În cazul în care solicitantul nu este de acord ca audiența să se desfășoare prin intermediul aplicației Zoom, aceasta nu va putea fi susținută.

PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL

  • REGISTRATURĂ

Pentru confortul Dumneavoastra, în cadrul Direcției Mobilitate Urbană Sector 4, functioneaza 24/7 REGISTRATURA ONLINE, unde se înregistrează automat toate solicitările și sunt preluate de către un reprezentant al Direcției, iar comunicarea se face facil și rapid prin e-mail.

  • BIROU ASISTENȚĂ

La sediul din Bd. Metalurgiei nr. 12-18 (Mall Grand Arena, Etaj I) funcționează Biroul de Asistență al Primăriei Sectorului 4, iar accesul se face doar pe baza unei programări confirmate în prealabil.

Programările pot fi efectuate prin intermediul:

  • Platformei start.ps4.ro
  • Aplicației mobile Primăria Sectorului 4
  • Call-Center, apelând numărul unic 021.9441
  • direct la sediul Biroului de Asistență

Programul Direcției Mobilitate Urbană Sector 4 în cadrul Biroului de Asistență:

Luni – Joi

– între orele 09:00-17:30 

Vineri

– între orele 09:00-15:00

* cu excepția sărbătorilor legale

Important de știut:

  • Biroul de Asistență este destinat cu precădere cetățenilor care nu dețin mijloacele tehnice necesare accesării platformei online sau care întâmpină dificultăți pe parcursul procesului de transmitere electronică a solicitărilor, îndeosebi persoane vârstnice, transmiterea acestora efectuându-se tot prin intermediul platformei online, cu sprijinul reprezentanților instituției;
  • Programarea este valabilă doar pentru data și ora stabilită;
  • Datorită localizării Biroului de Asistență în Grand Arena, Certificatul Verde de vaccinare este necesar pentru accesul în incinta mall-ului;
  • Introducerea de date eronate atrage anularea automată a programării.

Măsurarea satisfacției în interacțiunea cu funcționarii de la Registratura Direcției Mobilitate Urbană Sector 4

 Septembrie 2019

 August 2019