Clarificări privind livrarea la domiciliu a contractelor și a cardurilor de parcare de reședință

Clarificări privind livrarea la domiciliu a contractelor și a cardurilor de parcare de reședință

În lunile noiembrie și decembrie a.c. Direcția Mobilitate Urbană Sector 4 a procedat atât la generarea și tipărirea contractelor privind utilizarea locurilor de parcare de reședință, cât și la emiterea cardurilor de parcare de reședință pentru toți utilizatorii. Aproximativ 40.000 de plicuri au fost predate curierului spre a fi livrate la domiciliu. Predarea a fost făcută în două tranșe.

Pentru contractele vechi, încheiate cu DGITL Sector 4, s-au trimis spre livrare noile contracte însoțite de cardurile de parcare de reședință.

Pentru locurile de parcare atribuite de către Direcția Mobilitate Urbană Sector 4 prin intermediul platformei online s-au trimis doar cardurile de parcare de reședință (contractele fiind deja ridicate de către beneficiari de la registratura instituției).

Nu au fost trimise spre livrare contractele și cardurile utilizatorilor care încă nu au achitat taxa privind utilizarea locului de parcare de reședință aferentă anului 2018.

În cazul în care livrarea nu a putut fi efectuată la prima vizită a curierului (cetățeanul nu a fost găsit la domiciliu, nu a răspuns curierului în timp util), va exista o a doua încercare de livrare. În cazul în care nici de această dată livrarea nu poate fi efectuată (cetățeanul nu a fost găsit la domiciliu, nu a răspuns curierului în timp util), se va lăsa un aviz în vederea ridicării plicului de la sediul curierului (Șoseaua Olteniței nr. 39-41, Sector 4) de către titular, acesta prezentându-se cu un act de identitate. Termenul în care plicul poate fi ridicat de la sediul curierului este de 3 (trei) zile lucrătoare.

În cazul în care plicul nu este ridicat de la sediul curierului de către titular în termenul de 3 (trei) zile lucrătoare de la data primirii avizului, acesta nu va mai putea fi ridicat și va fi returnat expeditorului, urmând ca în luna ianuarie reprezentanții DMU Sector 4 să inițializeze o nouă încercare de livrare.

ATENȚIE:

  • NU vă deplasați la sediul curierului în vederea ridicării plicului decât în cazul în care ați primit avizul 
  • NU SE PIERDE LOCUL DE PARCARE în cazul în care nu ați reușit să intrați în posesia contractului și a cardului
  • livrările s-au efectuat începând cu data de 8 decembrie în mai multe tranșe în funcție de zonele de livrare, stadiul de procesare al confirmărilor de primire sau de momentul în care plicurile au fost predate de către DMU curierului. Din acest motiv există situații în care pentru același imobil s-au efectuat livrări parțial (doar pentru unii titulari), chiar dacă cei care încă nu au primit vizita curierului se aflau la domiciliu.
  • Cardul de parcare de reședință NU SE SCHIMBĂ ANUAL, cu excepția următoarelor situații: rezilierea contractului pentru locul actual și solicitarea unui nou loc, preluarea locului de parcare de la fostul proprietar, preluarea locului de parcare în cazul decesului utilizatorului, schimbului de locuri între vecini. Pentru aceste situații, la ridicarea noului contract/card utilizatorii au obligația de a preda către DMU vechiul card!
  • după primirea contractului NU ESTE NECESARĂ deplasarea către sediul instituției în vederea semnării contractului primit prin intermediul curierului. În cadrul instituției există un exemplar în format electronic (al contractului reînnoit) și un exemplar al contractului vechi, încheiat cu DGITL Sector 4 (semnat de către utilizator)!
  • se fac livrări atât în cursul săptămânii (după orele 15:00), cât și în week-end pe tot parcursul zilei (pentru a atinge o rată cât mai ridicată a livrabilității).
  • în cazul livărilor ce nu au putut fi efectuate până la sfârșitul anului, procesul va fi reluat începând cu 3 ianuarie 2019

În perioada sărbătorilor de iarnă programul de lucru al curierului este urmatorul:

Ziua de 24 Decembrie 2018: Program de lucru redus, preluările se vor face până la ora 13:00
Perioada 25 – 26 Decembrie 2018: Nu se livrează
Perioada 27 – 28 Decembrie 2018: Program normal de lucru
Ziua de 31 Decembrie 2018: Program de lucru redus, preluarile se vor face până la ora 13:00
Perioada 01 – 02 Ianuarie 2019: Nu se livrează
Începand cu data de 03 Ianuarie 2019 se revine la programul normal de lucru.